Na Kickstarterze właśnie wystartowała kampania poświęcona grze o taktycznych podstawach, walkach na heksagonach i roguelike’owych mechanikach oraz postaci bohaterów namalowanych z kolorowych znaków ASCII (czyli niby ANSII).

Autorzy tego projektu zapraszają nas do Rogue’a naszych czasów, mieszając elementy MMO z auto battlerem, dungeon crawlerem i mechanikami taktycznych RPG. Podstawowy cel zbiórki na Kickstarterze ustalono na 10 000 USD, jednak są i znacznie wyższe progi (z obietnicami kilku dodatkowych drzewek umiejętności – każde za 20 000 USD więcej). Wakefield Studios ma już na Steamie kartę Dungeon Team, a my możemy również przyjrzeć się zapowiedzi w formie filmowej:

Docelowo przeglądarkowa gra z 2016 roku ma rozwinąć skrzydła na Steamie, obudowana nowymi elementami, a społeczność gry ma wspomóc jej kształtowanie. Dungeon Team prawdopodobnie pojawi się jeszcze w tym roku. W obecnej postaci w grze tworzymy grupę bohaterów wywodzących się z 11 klas i wysyłamy ich na eksplorację niebezpiecznych lochów, pełnych potworów do pokonania i skarbów do pozbierania. Oprócz typowych, turowych mechanik dungeon crawlera PvE dostępne są również walki z innymi graczami, rozgrywane bezpośrednio lub w formie asynchronicznych, automatycznych bitew PvP, przewidzianych na 1, 2, 3, 5 lub 7 bohaterów. Do tego osiem drzewek umiejętności i sporo potężnego oręża rozrzuconego w królestwie ASCII.