Podczas tegorocznej edycji Pixel Heaven mogliśmy zobaczyć w akcji jeden testowy poziom gry Dread – na Amidze 500 z 1 MB RAM oraz A1200 z MC68030/50 MHz/8 MB RAM.

Gracze niekiedy mylili Dreada z Doomem pomimo zupełnie innej klawiatury (z logo Amiga) i kulkowej myszy tuż obok. Ważne jest jednak to, że każdy, na własne oczy mógł się przekonać, jak szybko migają obrazki na A500 i jaką rakietą jest A1200 z 030/50 MHz. Autorz, Krzysztof Kluczek, który był na miejscu – zdradza kolejne szczegóły Dreada, nad którym prace będą trwały zapewne jeszcze kilka lat. Otóż wiemy już, że w planach jest rozgrywka w multiplayerze. Będą też poziomy o zróżnicowanej wysokości, połączone schodami i windami, a to pewnie łączy się z obłożeniem teksturami podłoża… Na razie słyszeliśmy w Dreadzie na Amige wyłącznie odgłosy – w planach jest jednak autorski system uzbrojenia gry w muzykę, bazującą na sowtware’owej syntezie. Wszystkich zainteresowanych szczegółami przekierowujemy na poniższe adresy:

Youtube:  https://www.youtube.com/c/KKAltair

Twitter:  https://twitter.com/KK_DMA

Facebook: https://www.facebook.com/DevKK.net

Patreon:  https://www.patreon.com/kk_altair

WWW:  http://devkk.net

Dread:  http://devkk.net/dread

Discord:  https://discord.gg/zKCeXxC6nU