I trzecim w ostatnim czasie sukcesem firmy na Steamie.
Osiem miesięcy opóźnienia Monster Hunter World na PC nie zapowiadało lawiny sukcesów, jakich doświadczył Capcom na tej platformie w drugiej połowie tego roku, ale stało się. Po naprawdę olbrzymim debiucie gry, w którą w pierwszych dniach grało jednocześnie nawet 300 000 osób, przyszedł Resident Evil 2. Będąca „zaledwie” kompletnym remakiem produkcja była na ustach wszystkich przez pierwsze tygodnie roku (a wydane w lutym darmowe DLC tylko dołożyły się do jej sukcesu), a gdy entuzjazm w okół niej zaczął przygasać, pojawiło się Devil May Cry 5.
DMC 5 nie osiągnęło jeszcze poziomu sprzedaży „Residenta”, ale w ciągu pierwszych 48 godzin przebiło poprzedni hit Capcomu pod względem ilości grających równocześnie, dobijając do pułapu 88 tysięcy graczy. COO Capcom, Haruhiro Tsujimoto przyznał, że firma dostrzega wagę tego rynku i jego rosnący udział w sprzedaży. Pozostaje liczyć, że kolejne produkcje wydawcy będą kontynuowały ten trend.