Niesamowite, na co wpadną developerzy, gdy dać im trochę wolnego czasu…

Nadchodząca, odświeżona wersja Destroy All Humans! (ta, której klip zawiera muzykę Rammsteina) będzie mieć proceduralnie generowane krowie placki – i to dzięki wolnemu czasowi, jaki studio daje twórcom. Producent gry Dennis Schiefer pochwalił się, że jego zespół opracował sposób na tworzenie różnorodnych krowich odchodów, które znajdziemy w miejscach wypasu podczas gry i to o różnym poziomie wilgotności – to stopień realizmu, którego nie powstydziłoby się nawet Red Dead Redemption 2!

Algorytm odpowiedzialny za ten rewolucyjny element rozgrywki nie był częścią oryginalnych założeń gry, ale trafił do gry dzięki zasadom panującym w studiu Black Forest – wszyscy pracownicy mają czas na pracę nad elementami nie przewidzianymi w harmonogramie, by ćwiczyć swoją kreatywność. Podczas tych sesji powstał właśnie „krowi” algorytm, choć jego twórcy pozostają anonimowi. Ciekawe, czy ktokolwiek by zauważył dokonania tych bezimiennych bohaterów, gdyby producent się nimi nie pochwalił?