Stoiska z konsolami do gier rozstawione w lotniskowych poczekalniach nie są niczym nowym. Amerykański oddział Nintendo zapowiedział na Twitterze realizację kampanii oznaczonej hashtagiem #NintendoOnTheGo – co oznacza czasowe ekspozycje konsol do gier z serii Switch gotowych do grania.

Start kampanii reklamującej Switcha przewidziano na 13 lutego – wtedy to po raz pierwszy zobaczymy stoisko Nintendo na lotnisku Dallas Love Field Airport (Dallas, zachodni terminal, w pobliżu Gate 14 i 16). Na tym lotnisku ekspozycja Switchy potrwa do 26 marca.

Niemal równolegle w czasie (od 17 lutego do 29 marca) Switche rozgoszczą się również na lotniskach:

Dulles International Airport (Washington, hala B w pobliżu zachodniego wejścia/wyjścia, naprzeciw Gate B62),
Seattle – Tacoma International Airport (Seattle, hala C, naprzeciw Gate C10),
O’Hare International Airport (Chicago, Terminal 1, hala B, pomiędzy Gate B12 i B14).

W salonikach Nintendo Switch będzie można wygodnie zasiąść do gry, pograć w dema i doładować własną konsolę (prądem). Nintendo planuje zaprezentować swoje największe przeboje: The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Mario Kart 8 Deluxe, Super Mario Odyssey, Super Mario Party oraz Tetris 99. Na zachętę, goście saloników z konsolami otrzymają badge na bagaż, kupony o wartości 10 USD. Na miejscu, w Switch On The Go będzie można też zamówić Switcha i Switcha Lite, co nagradzane będzie etui na konsolę. Do kupienia w salonikach lotniskowych będą również wybrane gry i związane z nimi gadżety. A my się pytamy, kiedy na polskich lotniskach pojawią się rotacyjnie sklepiki ze Switchami….