Minął rok od pierwszych filmów zaprezentowanych przez NasNakarusa, pracującego nad cyberpunkową grą zrealizowaną na Unreal Engine 4. Na dwóch krótkich filmach możemy zobaczyć postępy w realizacji projektu.
Fragmenty świata zaprezentowane na filmach odsłaniają typowe dla wizji cyberpunkowych elementy: ciemne uliczki wypełnione neonami i wszechobecnymi hologramami. Co buduje odpowiednią atmosferę dla gry, mającej być miksturą Blade Runnera i niewydanego Preya 2.
Zgodnie z zapowiedziami NasNakarusa Vigilance 2099 umożliwi nam odegranie roli detektywa/łowcy nagród, a elementami rozgrywki będzie parkour, rozwiązywanie zagadek związanych z morderstwami. Zaprezentowane ujęcia pokazują świat widziany zza pleców bohatera, z perspektywy trzeciej osoby. Data premiery Vigilance 2099 nie została jeszcze określona. Postępy w pracach nad grą można śledzić na Twitterze.
To co, zamiast w jednym Cyberpunku 2077, będziemy w przyszłym roku łowić też nagrody w Gamedecu i Vigilance 2099?