Trudno wskazać, kiedy ostatnio doszło do podobnej sytuacji w przypadku od dawna oczekiwanej gry AAA, jednak stało się…
Wczoraj Sony wydało komunikat, że każdy, kto zakupił Cyberpunk 2077 poprzez PlayStation Store, może domagać się pełnego zwrotu kosztów:
SIE strives to ensure a high level of customer satisfaction, and we will begin to offer a full refund for all gamers who have purchased Cyberpunk 2077 via PlayStation Store and want a refund. Please visit the following link to initiate the refund: https://t.co/DEZlC0LmUG.
— Ask PlayStation (@AskPlayStation) December 18, 2020
Jest to reakcja na bardzo krytyczne głosy graczy w kontekście ich doświadczeń z grą na PS4. CD Projekt Red również odniósł się do tego w późniejszym oświadczeniu:
„W następstwie naszych rozmów z PlayStation podjęta została decyzja o tymczasowym zawieszeniu cyfrowej sprzedaży Cyberpunka 2077 za pośrednictwem PlayStation Store. Pudełkowe wydanie gry na konsolę PlayStation 4 jest nadal możliwe do kupienia w sklepach stacjonarnych i internetowych. Wszystkie zakupione kopie gry – zarówno w wydaniu cyfrowym jak i pudełkowym – będą nadal otrzymywać wsparcie techniczne i aktualizacje.
Zgodnie z naszą wiedzą, od dziś wszystkie osoby, które nie chcą czekać aktualizacje i chcą zwrócić swoją cyfrową kopię Cyberpunka 2077, mogą złożyć wniosek o zwrot kosztów za zakupy gry na stronie https://www.playstation.com/pl-pl/cyberpunk-2077-refunds/.
Pracujemy, aby Cyberpunk 2077 jak najszybciej wrócił do PlayStation Store.”
Oczywiście to nie jedyna platforma, na której dochodzi do takich kłopotów z tytułem, w ciągu najbliższych miesięcy możemy się zatem spodziewać potężnych patchy.