Niebawem światło dzienne ujrzy klasyczna, zręcznościowa strzelanka z kooperacyjnym trybem przeznaczonym dla wielu graczy.

Trzyosobowy zespół Just Two ltd., oprócz wydania Cloud Cutter na komputerach PC, planuje również konwersję gry na konsolę Nintendo Switch. W debiutanckim projekcie czeskiego studia uratujemy świat przed zniszczeniem. By tego dokonać musimy pokonać 13 poziomów z masą groźnych baz militarnych oraz nieustannie nadciągających wrogich jednostek latających i pływających, tudzież potężnych bossów w wieloetapowych bitwach. W razie problemów użyjemy szeregu specjalnych mocy oraz power-upów zadających ogromne obrażenia i ulepszających nasz samolot bojowy. Przeżyjemy intensywne, wybuchowe akcje pełne epickich destrukcji, wielu modyfikacji, a także najprzeróżniejszych, kolorowych, przelatujących nad naszymi głowami laserów i innych śmiercionośnych broni. Szczegółowo oddane, ciągle zmieniające się środowisko stworzone zostało w 3D, a dopracowana rozgrywka z wciągającymi misjami i klimatyczną ścieżką dźwiękową (odpowiedzialny za jej opracowanie weteran branży gier z 12-letnim stażem, współtworzył soundtrack do GTA V) zmusi nasz refleks pilota do granic możliwości.

„Cloud Cutter to trójwymiarowe podejście do klasycznych strzelanek, takich jak Raiden, Aero Fighters i Raptor – wszystko to w trybie współpracy wieloosobowej na silniku Unreal Engine 4. Gra ma teraz 13 leveli i 5 potężnych starć z bossami. Tworzenie tych poziomów i walk, zajęło nam ogromną większość czasu.” – producenci studia Just Two ltd.

Data premiery została zapowiedziana na 6 maja 2021 roku na platformie Steam.