Epickie batalie w średniowiecznym klimacie pochłonęły już 420 milionów wirtualnych żywotów, a sama gra, od momentu premiery (8.06.2021 r.) spustoszyła już portfele ponad miliona graczy. Co oznacza wielki sukces wydawcy (Tripwire Presents) i dewelopera (Torn Banner). Wszystko to tuż po wydaniu aktualizacji House Galencourt, wprowadzającej do rozgrywki dwie nowe mapy oraz rozgrywki w trybie 3 na 3.
Społeczność Chivalry 2 od momentu premiery spędziła w walce ponad 8 milion godzin, godząc w tym czasie 420 milionów wojowników (na wirtualną śmierć). Najpopularniejszą podklasa postaci okazał się Oficer, a bronią – Messer.
„Pomimo premiery w czerwcu, ponad milion osób, na pięciu platformach grało już w Chivalry 2, co mówi nam, jak wielki potencjał ma gra. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że przynieśliśmy wyjątkowe doświadczenie Chivalry 2 w zakresie krwawej, epickiej średniowiecznej wojny tak wielu ludziom – i już ciężko pracujemy nad rozszerzeniem gry o wiele, wiele więcej.” – Steve Piggott, prezes Torn Banner Studios
„Dzisiaj cieszymy się, że możemy świętować niesamowity kamień milowy, jakim jest Chivalry 2, sprzedając ponad milion sztuk w niecałe dwa miesiące! Byliśmy zachwyceni reakcją graczy i krytyków, a zespół już ciężko pracuje nad większą ilością bezpłatnych treści i dodawaniem bardzo pożądanych funkcji, takich jak imprezy międzyplatformowe.” – John Gibson, dyrektor generalny Tripwire
Chivalry 2 to obserwowany z perspektywy pierwszej osoby slasher dla wielu graczy, inspirowany epickimi średniowiecznymi bitwami filmowymi. Gracze zostają wciągnięci w akcję w każdym kultowym momencie epoki, od starć na miecze, po oblężenia zamków. Gra dostępna jest obecnie na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xboxa One, Xboxa Series S oraz X.