Sprzedaż przepustki sezonowej nie wygląda najlepiej.
Niespodziewanie dla graczy Call of Duty: Black Ops 4 w grze pojawiły się dziś żółte wykrzykniki, wskazujące, którzy gracze nie kupili przepustki sezonowej. Treyarch tłumaczy, że w założeniu informacja miała wyświetlać się w grupach, by wskazać, kto nie posiada zawartości wymaganej, by otworzyć pewne mapy w rotacji, jednak przez błąd stały się widoczne w podglądzie znajomych.
Gracze nie są zachwyceni, czując, że firma próbuje naciskać na nich, by kupili przepustkę sezonową, jednocześnie jednak wygląda na to, że zdecydowana większość nie zdecydowała się na ten zakup (Black Ops 4 ma jeszcze inne formy mikropłatności). Po raz kolejny pojawia się w związku z tym argument, że sprzedaż dodatkowych map dzieli tylko społeczność i szkodzi grze sieciowej, zamiast jej pomagać.
” Activision adds „shaming markers” to non Season Pass owners in BO4, hoping the Season Pass owners would peer-pressure them to buy a pass. Sadly for them, they outnumber Season Pass owners greatly. „https://t.co/CN42l5S0A3 pic.twitter.com/MNLVrr7QK3
— Imre Jele (@imrejele) January 16, 2019
Najgorszą częścią całej przepustki jest fakt, że jej posiadanie może zmniejszyć, a nie zwiększyć szansę na znalezienie meczu. Posiadaczy rozszerzenia jest tak mało, że efektywnie nie opłaca się go kupować.