Dzięki uprzejmości firmy CDP mamy dla was 3 Steamowe kody z grą Baja: Edge of Control HD.
Zadanie jest proste i macie czas do godziny 20:00. Chodzi mianowicie o napisanie dokładnie 3 zdań o najbardziej waszym zdaniem przełomowych wyścigach samochodowych w historii gier wideo. Wypowiedzi proszę umieszczać w komentarzach w tym wątku. Autorów trzech najciekawszych, zawierających najbardziej mięsiste, niebanalne przemyślenia, obdarujemy kodami. Rozwiązanie konkursu opublikujemy również w komentarzu poniżej niedługo po 20:00.
Carmaggedon. Pomijając już brutalność samej gry, model jazdy i zniszczeń robił wtedy piorunujące wrażenie. Wygięta blacha, zawrotna szybkość i czołowe zderzenia w których elementy karoserii fruwały na wszystkie strony, to składowe gry, której już nigdy nie zapomnę.
Colin McRally to jest tytuł który położył na łopatki inne gry wyścigowe typu NFS i inne mogliśmy jeździć w każdych warunkach pogodowych. Naprawa każdego elementu po rajdzie, presja czasu który trzeba uzyskać. I najwspanialsze polecenia pilota.
Gran Turismo, które pomimo kartonowych zderzeń miało wszystko, czego potrzebował fan symulatorów. 140 samochodów, 11 tras w 1998 roku, kiedy standardem były liczby o jakieś 70% mniejsze, a wszystko w fotorealistycznej jak na tamte czasy grafice. Sen każdego miłośnika motoryzacji, wraz z możliwościami zmian ustawień samochodu – do GT2 dodawano książeczkę uczącą podstaw jazdy po torze wyścigowym!
Gran Turismo podczas premiery w 1998 r. prezentował się fenomenalnie. Zapewniał ogromną ilość świetnej zabawy udostępniając prawie 150 modeli samochodów wielu marek, pokaźną liczbę tras i stanowiąc raj ludziach lubiących grzebać w ustawieniach samochodów. Na uwagę zasługuje odwzorowanie realizmu -zarówno w prowadzeniu samochodu w zależności od położenia napędu czy ustawień parametrów technicznych samochodu, poprzez uwzględnienie aerodynamiki aut ( i efektu wiatru podczas jazdy za samochodem), jak również zdobywaniu licencji różnych kategorii rajdowych umożliwiających dostęp do rajdów. Dla najbardziej wymagających wyścigi trwajace 24 godzinny nieprzerwanej jazdy podczas których należało zadbać o stan opon i paliwa. Całość dopieszczona fenomenalny. system powtórek niczym z tv.
Gran Turismo podczas premiery w 1998 r. prezentował się fenomenalnie.
Zapewniał ogromną ilość świetnej zabawy udostępniając prawie 150 modeli
samochodów wielu marek, pokaźną liczbę tras i stanowiąc raj dla ludzi
lubiących grzebać w ustawieniach samochodów. Na uwagę zasługuje
odwzorowanie realizmu -zarówno w prowadzeniu samochodu w zależności od
położenia napędu czy ustawień parametrów technicznych samochodu, poprzez
uwzględnienie aerodynamiki aut ( i efektu wiatru podczas jazdy za
samochodem), jak również zdobywaniu licencji różnych kategorii
rajdowych umożliwiających dostęp do rajdów. Dla najbardziej wymagających
wyścigi trwające 24 godzinny nieprzerwanej jazdy podczas których
należało zadbać o stan opon i paliwa. Całość dopieszczona fenomenalnym
system jazdy i powtórek niczym z tv.
Gran Turismo 3:A-Spec. (Prawdopodobnie) najlepiej sprzedająca się ścigałka konsolowa na nośniku fizycznym. 150 aut i 19 tras, z czego 14 z wariantami reverse, w doskonałej grafice, realistycznym dźwiękiem, jeszcze bardziej kartonowym modelem jazdy, wyzwaniami nauki jazdy czy dostępną opcją wymiany oleju to standardy do których konkurencja nie zbliżyła się przez cały okres 6 generacji konsol. Moja pierwsza gra kupiona wraz z PS2 w 2001 roku na początku wakacji (nawet nie liczyłem ile zarwałem nocek na wyścigach endurance – i tak warto było).
Minęła 20:00, więc od razu rozwiązanie. Tym razem podobały się nam wpisy o Gran Turismo. Dość dziwny przypadek, że trzy głosy były akurat jemu poświęcone 🙂 W każdym razie proszę Tomasza Sobczaka, zadamowskiego i Michała Linke o kontakt mailowy ([email protected]) celem odbioru nagród. Wszystkim tradycyjnie dziękujemy za udział w konkursie!