Godot Wild Jam #33 postawił przed twórcami gier niebanalne zadanie. Właśnie trwa głosowanie na najlepszy prototyp gry, której temat przewodni brzmi: You aren’t The Hero.

W poniedziałek poznamy zwycięzców, tymczasem – chcielibyśmy wam zaprezentować jeden ujmujący pomysł, wywodzący się właśnie z tego game jamu. Bag of holding, w którego zagramy bezpośrednio na stronie projektu lub na PC z Windows, bądź Linuksem oraz na Macu – to całkiem udana próba przeniesienia rozgrywki do worka. To znaczy plecaczka lub torby – niezbędnego wyposażenia każdego miłośnika przygód. O ile główny bohater tej gry zajmuje się tym, czym zazwyczaj zajmują się herosi – walką z przeciwnościami losu i potworami, to na nas spada zadanie umiejętnego zarządzania zasobami w worku. To znaczy dorzucania niezbędnego uzbrojenia i wyposażenia oraz mikstur na czas, gdy są potrzebne. Słowem: heros walczy, my dbamy o jego zdrowie i stosowne (do przeciwników) wyposażenie. Po osiągnięciu 10 poziomu powinniśmy przygotować się na potyczkę z bossem. Ma się rozumieć 10 poziomu naszego herosa, bo kto by pamiętał o menedżerze cudzego worka…