Firma Iontank, specjalizująca się w instalacjach artystycznych realizowanych na terytorium USA próbowała znaleźć odpowiedź na pytanie: „How does one reliably display digital artwork…
Sześć lat po sukcesie Limbo, którego świat wchłonął przynajmniej 3 miliony graczy, Playdead spłaciło swoich inwestorów i powróciło w 2016 roku z opowieścią…
I oto jest Limbo na Switcha! Razem z bohaterem o świecących oczach (najjaśniejszych dwóch punktach tej mrocznej opowieści) będziemy mogli zmierzyć się z…
Éric Chahi, wychował się na klockach Lego i grach Spacewar!, Pac-Man, Galaxian, Battlezone, TRON i Galaga. Zafascynowany SF, wszechświatem i „Star Trekiem” w…
Pochodząca z Dalekiego Wschodu filozofia zen zakłada istnienie pewnego perfekcyjnego stanu, uniesienia, euforii. Jakkolwiekby tego nie nazywać, niemal każda religia sprowadza się (brutalnie…
Kilka dni temu mój dobry kolega poprosił mnie o przygotowanie zestawu dem, który zostanie zaprezentowany podczas nocnej imprezy 4.03.2018 roku w Drzwiach Zwanych…
Kilkanaście dni temu na Steamie pojawiła się reedycja pewnej gry fabularnej, której skala świata i styl realizacji, łączący grafikę wektorową z klasycznym pixel…
Żyjemy w świecie, w którym trudno zachować sekrety: moje konto Steam zdradza w co lubię grać (Micz podgląda) i na co poświęciłem najwięcej…
Bywa, że recenzent, redaktor lub pisarz-amator otrzymuje do oceny tytuł tak zły, że przez jego pryzmat dałoby się utopić niejeden doskonały, sprzętowy produkt.…
To prawda, że większość gier sprowadza się do dostarczania nam skondensowanej porcji doznań: właściwie prostych bodźców, umożliwiających odczuwanie satysfakcji po pokonaniu pewnego etapu,…
Przed przeczytaniem radzę wyrównać poziom midichlorianów, zaczerpnąć kilka głębokich oddechów (Vader style), pacnąć kolegę parę razy repliką miecza świetlnego (oczywiście wykonaną z pianki)…