Z filarem studia Infocomu oraz współtwórcą wielu tekstowych przygód rozmawia Paweł Schreiber.…
Wywiad przeprowadzony przez Pawła Schreibera z Benoitem Sokalem przy okazji wydania trzeciej części Syberii.…
Kiedy myślimy o połowie lat siedemdziesiątych w branży gier wideo, najpierw przypominamy sobie o tym, że żadnej branży wtedy nie było. Ludzie pisali…
Po co zmieniać, skoro działa? To dzisiaj święte hasło wysoko budżetowego sektora branży gier, powtarzającego w kółko…
Jak mówi stare porzekadło: zgoda buduje, a niezgoda rujnuje. To właśnie w związku z nim od lat z coraz większym niepokojem…
Na drugiej wysepce, na którą trafiamy w Little Big Adventure 2, dwóch panów w porcie gra sobie w boule. Najpierw rzucają na piasek…
Znamy dużo historyjek z lat osiemdziesiątych, opowiadających o tym, jak taki czy inny nastolatek spędzający pół życia w piwnicy…
W projektowaniu interfejsów bardzo często dziś mowa o optymalnym wykorzystywaniu „screen real estate”, czyli…
Od dziecka lubiłem włóczęgi po cmentarzach. Nie, nie chodzi o to, że moje dzieciństwo przebiegało w mroku i cieniu…
Historia Texa Murphy’ego zaczyna się w szkole podstawowej im. Davida R. Tolmana w pięknym, położonym tuż za…
Każdy młody człowiek, jeszcze zanim wyrośnie z pieluszek i zrezygnuje ze smoczka, odkrywa w pewnym momencie cały szereg…