Wydany przez Activision tytuł był dla wielu fanów jedyną odsłoną serii, której nie posiadali w swojej kolekcji na żadnej cyfrowej…
Minęły już trzy dni od kiedy plansza One Humanity pojawiła się na rynku. Czemu więc nie wprowadzić w związku z tym nuty…
Do Dooma (a zwłaszcza jego kontynuacji) powstały setki nowych poziomów stworzonych przez fanów. Dziś nauczymy się jak…
Dwa dni temu swoje „urodziny” obchodził Unreal 2 i mówiąc delikatnie był to tytuł, który przez graczy wspominany jest raczej chłodno.…
Pierwszy Unreal Tournament potrafi czasem płatać figle na obecnych sprzętach. Dziś opiszę jak rozwiązać…
Za nami 365 kolejnych, pełnych dni życia – tak realnego jak i wirtualnego. Co najbardziej zwróciło naszą uwagę w świecie gier?…
Dziś dziesiąty grudnia, a to oznacza, że jeden z najbardziej rozpoznawalnych FPSów w historii właśnie skończył 28 lat.…
Jeżeli zdążyliście już ukończyć dodany relatywnie niedawno epizod „Dimension of the Machine” to w kolejce czekają na was kolejne…
Dwa dni temu grze „Return to Castle Wolfenstein” stuknęło 20 lat i z tej okazji modder William Faure przygotował nie lada gratkę.…
Ostatnie dni skłoniły mnie do przemyśleń na temat tego ile czasu powinniśmy uczyć się danej gry zanim przejdziemy do… grania.…
Jak się okazuje, różnice między kampanią w wersji oryginalnej, a odświeżonej nie kończą się na wyglądzie.…