Duża dawka bezcennej wiedzy dla tych, którzy pomimo upływu czasu wciąż marzą o tym, by nauczyć się pisać gry lub dema w kodzie maszynowym na Amigach.
Graemie Cowie opublikował do tej pory pięć części poradnika w formie nagrań wideo okraszonych slajdami, przykładam i kompletnym środowiskiem do pracy, które docelowo mają nas nauczyć trudnej sztuki pisania gier w języku maszynowym na prawdziwych Amigach. Do pracy wcale nie musimy używać A500 czy A1200 – wystarczy PC z zestawem przygotowanych narzędzi. Pięć pierwszych epizodów kursu znajdziemy w tym miejscu, a do pracy będziemy potrzebowali po prostu: solidnego edytora tekstu, VASM-a i emulatora WinUAE. Zaczyna się klasycznie – od przygotowania zestawu narzędzi, później narastają emocje (podstawowe zasady operowania na liczbach, pętle i duszki) by dotrzeć do wiedzy tajemnej, obejmującej struktury danych, bitmapy i zarządzanie Copperem (to ten od tęczy). Miłego oglądania i nauki.