Przerwa świąteczna dla demosceny jest kilkudniową okazją do nadrobienia zaległości w oglądaniu dem podczas demo-party Revision w Niemczech.

Oprócz dużej dawki 8-bitowców, intr, Amig i nieinteraktywnych produkcji na większości edycji Revision pojawia się zawsze kilka ciekawych gier – niekiedy z zupełnie nowa mechaniką, innym razem – bazując na sprawdzonych wzorcach. Przykładem tego drugiego podejścia jest 8Midas na C64, w którym odkurzono pomysły z gry Amidar z 1981 roku. Pierwowzór stworzony przez Konami na automaty arcade przypomina skrzyżowanie Pac-Mana z Qixem – cała rozgrywka opiera się na obchodzeniu dookoła prostokątnych obszarów, które po takim zabiegu są wypełniane. 8Midas buduje na tym pomyśle znacznie bardziej złożoną zabawę –oprócz obrysowywania obszarów (czytaj: chodzenia dookoła) będziemy musieli zmierzyć się ze śmiertelnie niebezpiecznymi przeciwnikami, wrogami, którzy niszczą oznaczone przez nas ścieżki, a także odpowiednim dobieraniem bonusów, pojawiających się od czasu do czasu na planszy. 8Midas obiecuje 40 poziomów, walki z bossami oraz inne, zazwyczaj zabójcze atrakcje. Od premiery Amidara minęły już 42 lata, a wciąż jest to diabelnie wciągająca gra.