Partyjkę w 8bit Strike’a po sieci na 8-bitowcach spiętych interfejsami 8bit-Hub, DragonCart, RR-Net z Internetem?
W telegraficznym skrócie: jeśli dorobiliście się do swoich 8-bitowych Atari, C64, Lynxów i NES-ów przystawek, które otwierają wam drogę do połączeń z Internetem – to niebawem będziecie mieli szansę rozegrać morderczy deathmatch na mapach Dust i Dust2.
A przynajmniej na ich uproszczonych formach, bo różnią się one od pierwowzorów z Counter-Strike’a.
8bit Strike tworzony przez zespół 8bit-Dute Productions na razie doczekał się krótkiej prezentacji rozgrywki na Atari XL/XE, C64 i Lynxie, połączonych z siecią. Taktyczna strzelanina da nam szanse pobiegać po mapach obserwowanych w widoku top down i postrzelać się ze znajomymi, realizując typowe cele zwalczających się ugrupowań: terrorystów i antyterrorystów. Nie znamy jeszcze daty premiery gry, która powstaje na bazie SDK 8bit-Unity, jednak już na obecnym etapie możemy rzec: szykujcie joysticki, interfejsy i pady i rozgrzewajcie bebechy swoich 8-bitowych komputerów i konsol. Będzie się działo.