W ostatni weekend na terenie Google Campus Warsaw odbył się 3u-2o Mobile Game Jam. Organizatorzy – Huuuge Games oraz Google Developers zorganizowali jam, w którym uczestnicy tworzyli gry na platformy mobilne zgodnie z ogłoszonym tematem: “Kultura Zabawy”. Na wykonanie gier uczestnicy mieli 24 godziny.

Na miejscu pojawiło się 65 uczestników, którzy stworzyli łącznie 15 gier. Sprawdźcie i sami zagrajcie w to co powstało: https://itch.io/jam/3u-2o

Jury w składzie: Sebastian Szczygiel, Mariusz Gąsiewski, Eliza Staszewska, Krzysztof Malinski, Grzegorz Tarczynski, Łukasz Kwiecień oraz Bartosz Szreder przyznało nagrody:

1 miejsce:
za grę: Museum Gate III, team: Wyverns
w składzie: Julianna Mikucka, Wojciech Łojkowski, Kacper Narożnik, Adam Makiewicz

2 miejsce:
za grę: Kiti Kiti, team: Kiti Kiti
w składzie: Marcin Szypura, Tuan Chau, Piotr Szekalski

3 miejsce:
za grę: Party Tap. team: Thor Team
w składzie: Sylwester Tor, Emilia Tor, Grzegorz Pałka, Arkadiusz Cegłowski, Paweł Kabziński

nagroda specjalna:
za grę: Carvinalesque Marianno, team: Forever Alone Studios
w składzie: Krzysztof Kajpust

nagroda specjalna:
za grę: Explosion, team: JakieśGames
w składzie: Patryk Guba, Michał Rutkowski

Przed jamem pojawili się na miejscu prelegenci, którzy poprowadzili ciekawe wykłady.

„Kasa do wyklikania… czyli o monetyzacji gier za pomocą reklam” – Grzegorz Tarczyński, Huuuge Games
„Wykorzystanie analityki w optymalizacji retencji i monetyzacji gry – Mariusz Gąsiewski, Google Developers
„Klimat lat 80-tych” – Krzysztof Maliński, Huuuge Games

Jeżeli jesteście ich ciekawi możecie posłuchać ich tutaj: https://youtu.be/klh8c46wFT4