Eric Barone na swoim koncie na Twitterze poinformował, że jego mikstura symulatora i gry fabularnej w cztery lata osiągnęła sprzedaż na poziomie 10 milionów kopii. A więc opłaca się eksperymentować z formuła gier i upierać przy swoim.

Jak informuje sam twórca gry – kilka lat temu, tworząc Stardew Valley w swojej sypialni nie miał pojęcia, czy ktokolwiek polubi jego pomysł. Stardew Valley debiutowało na komputerach z Windows 26 lutego 2016 roku. Następnie gra rozprzestrzeniła się na inne platformy. Przez pierwsze dwa lata od debiutu na zakup Stardew Valley zdecydowało się ok. 3,5 miliona graczy. Pod koniec 2018 roku pojawiła się wersja dla iOS, niemal rok temu – gra debiutowała na Androidzie. Ostatnie dwa lata to kolejne 6,5 miliona sprzedanych kopii. Gratulujemy i życzymy innym twórcom równie wiele odwagi i determinacji. Nawet jeśli ze swoim projektem jeszcze nie wyszli z sypialni.