Kultowe, skasowane demo zbudowane od podstaw!

Programista Radious Gordello postanowił odbudować słynne demo P.T., czyli skasowanego projektu Silent Hills w Unreal Engine praktycznie od zera. W dość szczegółowym blogu (link na początku tego akapitu) opisuje jak budował modele i tekstury oraz omijał kolejne problemy, napotykane podczas odtwarzania gry – cały projekt został zrealizowany by poduczyć się i rozwinąć własne umiejętności. Jeśli chcecie zobaczyć, jak mu wyszło, spójrzcie poniżej:

Całość wygląda bardzo spójnie z oryginałem, jednak brakuje tutaj renderowanego początku i końca dema – co jest całkiem zrozumiałe, patrząc na to, że całość jest projektem zrealizowanym przez jedną osobę. Warto też unikać gry w trybie VR, bo ten aspekt nie jest zrealizowany za dobrze – Gordello przyznaje, że nie posiadał zestawu VR podczas pracy nad PT, więc nie mógł sam sprawdzać i rozwiązywać problemów. Niemniej jednak, to dalej kawał świetnej (i darmowej) roboty.