Materiał serwisu Gameinformer pokazuje, ile kamieni trzeba zmieścić w wiadrze, by wiertarka przypominała potwora.

Odgłosy lodowego smoka, Velkhany powstały w nagraniowej piwnicy Capcomu, w której Wakana Kuroiwa, projektantka dźwięku okładała różne całkiem zwyczajne przedmioty innymi, by wygenerować unikalny, potworny klimat. W materiale od serwisu Gameinformer omawiającym dźwięki i muzykę nadchodzącego DLC do Monster Hunter World – Iceborne, i trudno odmówić kreatywności w kreowaniu potwornych dźwięków, jakie zobaczymy w pełnej grze.

Twórcy mówią też o muzyce tła, która ma przywoływać na myśl baśń i skupiać się na przedstawianiu historii bohaterów. Główna melodia ma być tak prosta, by dzieci mogły ją zapamiętać, skupiając się na lekkich motywach i spokojnych, bajkowych elementach. To ciekawe spojrzenie w nadchodzący dodatek, który zobaczymy na konsolach już we wrześniu.