Intrygująca mikstura gatunków, projektowana przez Antti’ego Vaihię, który rozpoczął pracę nad Tunnel of Doom po ukończeniu swojego poprzedniego projektu – wieloosobowej strzelanki zatytułowanej Gun Bombers.

Tym razem twórca zaproponuje nam grę akcji typu roguelite, łączącą elementy tower defense z walką wręcz i na odległość. Tunnel of Doom rozgrywać się będzie w małym górniczym miasteczku Goldcrest w 1903 roku. Tam – w tajemniczych okolicznościach – z powodu nieokreślonego incydentu burmistrz miasta zamyka czynną kopalnię z uwięzionymi górnikami do odwołania. Jedna z żon górników, nie bacząc na zagrożenia, postanawia wziąć sprawy w swoje ręce oraz odnaleźć uwięzionego męża i pozostałych poszkodowanych. Nie wie jednak, że w ciemnościach czają się hordy upiornych stworzeń… Sterując Angel postaramy się dokładnie zbadać otoczenie, poszukując jakichkolwiek śladów ocalałych górników i odpierając ataki wszędobylskich potworów. Stawiając im czoła, wykażemy się strategicznym podejściem, aby przetrwać, co będzie wiązało się z zastawianiem pułapek, zbieraniem zasobów i ulepszaniem broni w celu bardziej wyrafinowanej walki.

Tunnel of Doom ma pojawić się na komputerach PC oraz konsolach Xbox One i Nintendo Switch, data premiery zostanie wkrótce zapowiedziana. Więcej informacji oraz demo gry można znaleźć na oficjalnej stronie Steam.