Nowy projekt stworzony przez legendę polskiej branży gier Macieja Miąsika. Założone przez niego i Adama Kozłowskiego studio Pixel Crow istnieje od 2014 roku. Ich debiutanckim tytułem była przygodówka Beat Cop wydana trzy lata później.

Rozgrywająca się w różnych systemach gwiezdnych Total Alarm jest ukazana w stylistyce nawiązującej do wczesnej fantastyki naukowej. Jako uznany inżynier najwyższej klasy, zostajemy skazani do przymusowej pracy zwykłego mechanika starego statku kosmicznego na obrzeżach międzyplanetarnej cywilizacji. Powodem tego okazuje się być nasze postępowanie niezgodne z panującymi w tym miejscu zasadami. Tylko nieustanna czujność jest w stanie ocalić głównego bohatera przed karą ostateczną: wyjściem bez skafandra w pozaplanetarną przestrzeń. Zamiast czekać na amnestię, która raczej nie nadejdzie, planujemy ucieczkę. Ograniczony zapas paliwa, inteligentny system pokładowy oraz inwigilacja ludzi nie ułatwią nam w tym zadania, jednak dostęp do czarnego rynku, wartościowe kontakty z innymi osadzonymi, a także zdolność szybkiego radzenia sobie w trudnych sytuacjach pomogą nam przetrwać i umiejętnie osiągnąć zamierzony cel. Będziemy mieli na to znakomite szanse w trakcie podróży między stale psującymi się stacjami kosmicznymi i podczas nielegalnego przewożenia rozmaitych towarów. Ponadto rozwiniemy swoją postać, by lepiej radzić sobie w skomplikowanych interakcjach społecznych, a w miarę postępów w grze odkryjemy fundamentalną tajemnicę i podejmiemy kluczowe dla całego społeczeństwa wyzwanie.

Data premiery Total Alarm nie została jeszcze określona. Gra ukazać ma się na komputerach PC (Steam) oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.