Po wielu zapowiedziach Bloober Team wreszcie wypuścił na rynek swoje najnowsze dzieło. Jak dotąd opinie, a przede wszystkim recenzje są we wszystkich kolorach tęczy. Co innego kwestie komercyjne.

W dniu wczorajszym krakowskie studio ogłosiło, że The Medium po jednym dniu sprzedaży pokrywające koszty nie tylko produkcji, ale i marketingu:

„Zarząd spółki Bloober Team S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej jako „Emitent”) przekazuje do publicznej wiadomości, że zgodnie z szacunkami Emitenta sprzedaż gry „The Medium” (dalej jako „Gra”) osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu Gry.”

Z pewnością taki wynik tytuł może zawdzięczać sprawnej kampanii marketingowej, a także w jakimś stopniu renomie, jaką cieszy się Layers of Fear czy przede wszystkim znakomity Observer (który dostał także swoją ostateczną edycję – System Redux). A co do The Medium, przy takim rozstrzale ocen chyba warto sprawdzić grę samemu – a oto nietrudno, jako że jest ona dostępna w ramach najnowszego Xbox Game Pass.