…którą nie pogramy sobie w sieci.

Wygląda na to, że w Soul Caliburze VI zobaczymy Inferno – postać z oryginalnego Soul Edge, która tym razem posłuży za (końcowego?) bossa dla głównego trybu fabularnego gry. Inferno posługuje się Soul Edgem a jego zestaw ruchów co najmniej w części przypomina sztuczki Nightmare’a. Co ciekawe, już trailer prezentujący postać mówi wprost: nie będzie ona dostępna w rozgrywkach sieciowych.

Ciekawy jest fakt, że Inferno zdaje się stać w opozycji do większości decyzji projektowych do Soul Calibura VI, albo przynajmniej wizualnej warstwy gry – podczas gdy większość bohaterów unika tym razem przytłaczających, odwracających uwagę sztuczek świetlnych, Inferno jest jedną wielką stertą czerwono-różowego światła, co sprawia że wygląda dziwnie i rozpraszająco. Jednocześnie jednak, zestaw ruchów jaki prezentuje także prezentuje się całkiem widowiskowo, więc chyba dostajemy tu coś za coś…