Prezes studia Level-5, Akihiro Hino mówi, że po ukazaniu się animacji przyjdzie czas na nową odsłonę serii.

W wywiadzie dla magazynu Nikkei (dzięki, Dualshockers) prezes Level-5, Akihiro Hino zdradził, że nadchodzący na koniec sierpnia w Japonii film Ni No Kuni (obecnie brak informacji o zachodniej premierze) jest częścią strategii wzrostu dla tej marki, jaką obrało studio. Po ukazaniu się animacji należy też spodziewać się kolejnej odsłony serii, choć w chwili obecnej nie wiadomo jeszcze, kiedy może się ona ukazać. W planach jest też powiązana z marką aplikacja na smartfony, choć i w tym wypadku wiemy zaledwie, że rzecz powstaje.

Fani serii dostaną jednak na osłodę remaster pierwszej części i jej port na Switcha już we wrześniu. Trudno się dziwić tym aspiracjom, by uczynić Ni No Kuni większym, zważywszy na fakt, że wydana w 2018 druga część gry sprzedała się w ciągu pierwszych miesięcy w ponad milionie egzemplarzy. Czy jednak strategia Level-5 wypali?