10 milionów dolarów to imponująca kwota, a takie przychody odnotował Frostpunk wraz z dodatkami w ciągu ostatniego roku na samym Steamie (licząc od października 2018 roku). Dla wydawcy oznacza to większe zyski z każdego kolejnego, sprzedanego egzemplarza gry, ponieważ Valve zmniejsza prowizję z 30 do 25 procent po przekroczeniu progu 10 milionów dolarów przychodu (zgodnie ze zmianami rozliczeń wprowadzonymi pod koniec ubiegłego roku).

Następny próg dochodowy Steama to 50 milionów dolarów, co oznacza dla producenta gry niższą o kolejne 5 punktów procentowych prowizję. Czego oczywiście 11 bit studios życzymy.

Dobrym wyborem okazało sie także wydanie Children of Morta, gry opracowanej przez studio Dead Mage. Nowa gra nie tylko zbiera znakomite recenzje, co najważniejsze w ciągu kilku dni od premiery koszty jej produkcji zwróciły się. Co oznacza, że 11 bit studios ma ogromna intuicję w doborze dobrych tytułów, a Children of Morta pewnie doczeka się DLC i kontynuacji.