Miasto potępionych rozciąga się głęboko w otchłani, gdzie przeklęte dusze spędzają wieczność walcząc o władzę i wpływy. Nikt nie może się oprzeć jego uściskowi, ale niektórzy próbują przejąć ten piekielny kawałek ziemi.

Nadchodzący JRPG z elementami roguelike’a oparty na budowaniu talii kart, gdzie przyjdzie nam sprawować kontrolę nad potężnymi i skażonymi zespołami postaci, z których każda reprezentuje jeden z grzechów głównych. Stoczymy zacięte boje w turowych walkach korzystając z bezbożnych umiejętności i spróbujemy wydostać się z wielowarstwowego, plugawego miasta. Każdy poziom zakończy się spotkaniem ze Strażnikiem Piętra – wymagającym bossem, będącym prawdziwym testem naszych zdolności. Aby dotrzeć do finalnego starcia, musimy przejść przez każdą kondygnację zainfekowanej aglomeracji. Podczas diabelskiej przygody postaramy się działać szybko z racji ograniczonego czasu i zdobyć najmocniejsze karty wykorzystujące uzdolnienia naszego awatara. Do dyspozycji otrzymamy przeróżne ataki zadające pokaźne obrażenia i trafienia krytyczne, rozmaite czary chroniące naszą drużynę, jak i zaklęcia powodujące śmiertelne zagrożenia.

„Tło fabularne i zawarte w nim tematy są luźnymi interpretacjami «Boskiej Komedii» Dantego Alighieri. Nie chcieliśmy trzymać się klasycznej scenerii, więc pomieszaliśmy elementy science fiction, fantasy i horroru.” – zespół deweloperski Shockwork Games

Data premiery Nadir została zaplanowana na trzeci kwartał 2021 roku. Gra zmierza na komputery PC (Steam) oraz konsole PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.