Jednym z zagadkowych gemów, wymienianych w grach Ultimate Play The Game oraz w dawnej prasie komputerowej jest Mire Mare – gra zaplanowana jako kontynuacja Underwurlde, Knight Lore i Pentgrama.

W 2006 roku, w publikacji The ZX Spectrum Book znalazły się dwie grafiki koncepcyjne w Mire Mare – gry z grafiką zrealizowaną w rzucie izometrycznym, jednak wyraźnie innej niż komnatówki Ultimate. Szczegółowe, dostępne informacje na temat nieukończonego rozdziału przygód Sabremana można znaleźć w tym miejscu. W związku z kampanią na Kickstarterze, przygotowaną podczas wydania The Story of ZX Spectrum in Pixels w 2014 roku powstaje Land of Mire Mare. natomiast w tym roku jesteśmy świadkami jeszcze jednej próby stworzenia brakującej części historii Sabremana.

Właściwie – rozbudowanej wersji wcześniejszej gry z dodatkowymi wątkami fabularnymi. Mire Mare  zadziała na ZX Spectrum 48K. A jak ładnie prezentuje się proponowane wydanie pudełkowe…. Szkoda, że nie doczekaliśmy się tej wersji przygód Sabremana, zrealizowanych na silniku Filmation 2 (w rzucie izometrycznym).