Wydawca Rogue Games Inc. i deweloper Gamechuck ogłosili na targach gamescom 2021 prace nad skradanką z elementami grozy, inspirowaną średniowiecznym folklorem.

W pogańskim świecie Midwintär, skorumpowana instytucja religijna spróbuje zniszczyć pokojowe współżycie ludzi i magicznych stworzeń. Zanim jednak wytępią nasz gatunek, zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby ją powstrzymać. Podczas przygody gracze będą przełączać się pomiędzy trzema bohaterami – wilkołakiem, wampirem i wiedźmą – celem dokonania zemsty na bezwględnym kulcie. Każda z tych postaci charakteryzuje się różnym zestawem umiejętności oraz innym stylem gry, a także własną historią do opowiedzenia. Odkryjemy prawdziwą naturę świętych rytuałów, starannie zaplanujemy taktykę i w ciągu dnia odpowiednio przygotujemy teren na nocne spustoszenie. Poza tym wpłyniemy na losy mieszkańców Midwintär rozsiewając plotki o innych osadnikach, wykorzystamy nasze uzdolnienia manualne włamując się do budynków i – przede wszystkim – przemienimy się w żądnego krwi potwora.

„Jesteśmy wielkimi fanami Gamechuck od czasu, gdy po raz pierwszy zagraliśmy w ich zręcznościówkę Speed Limit. Midwintär charakteryzuje się wspaniałą pikselową grafiką, ale poza tym nie mogła być bardziej odmienna. To gra o strategii. O tym, kiedy zaatakować. Kiedy się skradać. Kiedy się ukryć. Po krótkim zanurzeniu się w akcji, wiedzieliśmy, że musimy pomóc dostarczyć ją graczom na całym świecie.” – Matt Casamassina, CEO Rogue Games, Inc.

Gra ma pojawić się na komputerach PC, a jej data premiery zostanie wkrótce zapowiedziana. Więcej informacji na temat Midwintär można znaleźć na oficjalnej stronie Steam.