Elitarny oddział lądowy CIA i specjalne misje sił specjalnych przeprowadzane w trudnych warunkach na całym świecie – do rozgrywania w trybie single lub multi, walkę będziemy mogli prowadzić przeciw przeciwnikom sterowanym przez komputer lub konkurować z innymi graczami.

Groud Branch (tworzony przez Black Foot Studios) ma nie wybaczać błędów i w oprawie zbudowanej na Unreal Engine 4 odświeżyć gatunek taktycznych strzelanin. W rozgrywce zbierzemy najpierw drużynę, przećwiczymy akcje w obszarach treningowych i na strzelnicach (oraz killhouse’ach), by później przekroczyć próg Ready Room – lobby dla wielu graczy, w którym zaplanujemy podejście do zrealizowania akcji i porównamy uzbrojenie z kolegami, testując różne konfiguracje broni. W Groud Branch rozgrywkę nastawiono na walkę wielu graczy w modelu PvE (Terrorist Hunt, Raid, Defense, Hostage Rescue) oraz trybach PvE (rozgrywki Defuse, Uplink, Intel Retrieval, Deathmatch i Team Elimination). Wszystko to, przetestować w boju nasze umiejętności starannej kooperacji i pracy zespołowej oraz umiejętnej komunikacji VoIP, zintegrowanej z grą. Będzie trzeba jednak uwzględnić jedno – rozmawiając z kolegą z drużyny, narażamy się na podsłuchanie przez wroga, jeśli jest w pobliżu.

Wyposażenie naszej jednostki nie pozostaje bez wpływu na szybkość poruszania się i wydajność w walce. Bez odblokowywania ulepszeń, mikrotransakcji i skrzynek z łupami. Operatorzy zarządzający oddziałami naziemnymi od razu otrzymują od agencji zestaw narzędzi i uzbrojenia niezbędnego do zrealizowania misji.

Ground Branch we wczesnym dostępie już pojawił się na Steamie. Taktycy i stratedzy – do dzieła.