W Pixelu #40 znajdzie się 25 najciekawszych gier, jakie widzieliśmy podczas tegorocznych targów w Kolonii, a na Pixelposta przygotowaliśmy paczkę ciekawych rzeczy, jakie podpatrzyliśmy na tegorocznym gamescomie.

Przed gamescomem odbywa się Devcom – event przeznaczony dla deweloperów. Największą gwiazdą tegorocznej edycji był Richard Garriott, z którym obszerny wywiad opublikujemy już  Pixelu #41.

Przed gamescomem zorganizowano konferencję nVidii, na której pojawił się dyrektor generalny firmy Jen-Hsun Huang.

Nie było możliwości, żeby Epic Games nie huknął wielkiego stoiska Fortnite. Największą atrakcją był przejazd na zaimprowizowanej kolejce linowej.

W hali numer 5 działały dziesiątki sklepów z growymi pamiątkami. Były wśród nich oficjalne sklepy gigantów elektronicznej rozrywki.

Bardzo nietuzinkowe stoisko zorganizowało The Farm 51, prezentujące grywalną wersję World War 3.

To zdjęcie stoiska Assassin’s Creed Odyssey podczas dnia prasowego, jeszcze przed nadejściem tłumów. Potem stała do niego kolejka około 200 osób… żeby przez 15 minut pograć w demo.

CD Projekt RED prezentował Cyberpunka 2077 w części biznesowej wyłącznie dziennikarzom.

Techland przyjechał z buildami Dying Light 2 oraz Dying Light Bad Blood.

Na jednym ze stoisk zaimprowizowano pokoik z lat osiemdziesiątych.

Blizzard w tym roku największą uwagę poświęcał World of Warcraft.

Ekipa Sony PlayStation podczas narady tuż przed rozpoczęciem targów.

Ubisoft działał ostro, skupiając największe tłumy wokół swoich stoisk. Był tam dosłowny zator. Do tego krzesła pchały się tysiące nastolatków.

Electronic Arts w części konsumenckiej reklamował Battlefielda V i Fifę 2019.

Nintendo ma w tej chwili jeden nośny temat, ale za to jaki!

Tak to wyglądało po wkroczeniu na hale fanów. Takich tłumów Koelnmesse chyba jeszcze nie widziało.

Jednym z ważniejszych „reveali” podczas targów była z pewnością grywalna wersja Life is Strange 2.

Metro: Exodus było obecne w części konsumenckiej na obszernym stoisku. Ciągnęła się do niego długa kolejka, w której ludzie ułatwiali sobie wielogodzinne czekanie siedzeniem na rybackich krzesełkach.

Ekipa testuje wersję Diablo 3 na Nintendo Switch.

Cosplayowcy nie tylko pozowali do zdjęć na korytarzach, lecz czasem stawali się integralną częścią krajobrazu.