To nie jest żart – premiera najnowszego tytułu Bandai Namco coraz bliżej, emocje rosną, a dystrybutor dba o to, by je podsycić. Przynajmniej amerykański oddział Bandai Namco, który postanowił zamienić premierę Code Vein w małe wydarzenie o charakterze… dostosowanym do wampirycznego stylu świata gry.

Na Twitterze Bandai Namco US oznajmiło, iż przyjmuje rejestracje od tych, którzy chcieliby w dzień premiery Code Vein w USA, 27.09.2019 r. podzielić się swoją krwią, a w zamian otrzymać kopię gry.

Szanujemy pomysł i cel tej zbiórki, bo jak się okazuje to akcja zorganizowana wraz z amerykańskim Czerwonym Krzyżem i niewiele ma wspólnego z wampirami, za to może uratować niejedno życie, i to nie wirtualne. Szkoda jedynie, że ma ona charakter lokalny i adresowana jest wyłącznie do mieszkańców San Diego i okolic (tak przy okazji to właśnie w San Diego convention center w tym terminie odbywa się TwitchCon, a punkt poboru krwi znajduje się dokładnie naprzeciw). Kto się wybiera do San Diego oddać krew za Code Vein?