Gra opracowana przez TiMi Studios, należące do Tencenta, wyraźnie spodobała się nowej grupie odbiorców: graczom, którzy do zabawy wykorzystują smartfony i tablety z Andoridem lub iOS.

Nie minął tydzień od premiery, a Call of Duty Mobile odnotował już kilka sukcesów. Najpierw usłyszeliśmy o 20 milionach pobrań w ciągu dwóch pierwszych dni od premiery (1.10.2019 r.). W tym samym czasie stoczono ponad 100 milionów potyczek na polach Call of Duty. Od wtorkowej premiery nie upłyną jeszcze tydzień, a liczba pobrań gry przekroczyła już 35 milionów, według informacji Activision.

Call of Duty Mobile wspięło się też na szczyty rankingów najpopularniejszych aplikacji w App Store w ponad 100 krajach. Co ciekawe, nowy tytuł free-to-play nie miał jeszcze swojej premiery w Chinach, Vietnamie i Belgii, a już jest najszybciej zyskującym na popularności tytułem wśród gier FPP/TPP dla platform mobilnych z Androidem i iOS na pokładzie.