Szykuje się kolejna, ciekawa interpretacja genialnej gry Miyazakiego i jego zespołu. Tym razem jako demake tworzony przez fanów serii.
Lilith Walther, niezależna deweloperka, pracuje nad projektem o nazwie Bloodborne PSX. Dzięki Unreal Engine ma on odtworzyć exclusive PS4 w wersji graficznej, jaka przypuszczalnie pojawiłaby się, gdyby gra FromSoftware powstawała na konsole Sony pierwszej generacji. Twórczyni bieżąco publikuje efekty swojej pracy na swoim koncie na Twitterze. Jak widać, pracy ma sporo, a jej elementem są m.in. zmodyfikowane animacje ataków i śmierci. Efekt końcowy może okazać się ciekawy dla fanów Bloodborne’a.
Starting todays Bloodborne PSX dev thread with a blind playthrough of a new test level designed by @art_mino, who is doing all the textures and will be helping out with level design!
Today we will be tackling player health / death 🧵 pic.twitter.com/9gclg7MDiI
— Lilymeister ✨🏳️⚧️ BLACK LIVES STILL MATTER (@b0tster) January 13, 2021