Łukasz „Tefel” Czarnecki, którego możecie pamiętać z rozgrywek w Starcrafta 2 (podczas IEM w Katowicach, walk w Paryżu i Nowym Jorku) dziś powraca do nas z projektem gry, Astro Colony, o której już wspominaliśmy.

W zaledwie tydzień od startu kampanii na Kickstarterze kwota 10 000 USD została zebrana przez niemal 400 uczestników. Tym samym ciekawe podejście do craftingu, eksploracji i zarządzania (nad czym Łukasz Czarnecki pracuje od trzech lat) ma szansę na solidny zastrzyk finansowy, umożliwiający ukończenie projektu. Astro Colony oddaje w nasze ręce coś w rodzaju kosmicznego sandboxu, w którym będzie bawić się w tworzenie zautomatyzowanych kolonii i eksplorację kosmosy. Wszystko to w otoczeniu wszechobecnych wokseli i konstrukcji poskładanych z tych „trójwymiarowych pikseli”, które w dowolnym stopniu możemy modyfikować.

Premierę gry na Steamie zaplanowano na 2022 rok. Pierwsze grafiki i nagrania z rozgrywki już teraz robią wrażenie. Trzymamy kciuki za ten wokselowy space sim manager rozkładający swoje kolonie na asteroidach pełnych zasobów.