Wydana w marcu 2018 roku gra wygrała na nazwowej loterii.

Apex Legends osiąga kolejne przełomy – gra zdobyła już ponad 25 milionów graczy, zdążyła zbanować już 16 000 oszustów, a teraz pomaga się sprzedać innej grze, o bardzo podobnym tytule – Apex Construct. W ciągu ubiegłego tygodnia ta ostatnia sprzedała więcej kopii niż przez cały rok 2018 – wystarczyło, że jest dostępna na Steamie i możliwa do kupienia w Chinach.

Spragnieni Titanfallowego strzelania chińscy gracze rzucili się na podobnie brzmiący produkt i wygenerowali 4000% ruchu na steamowym sklepie gry. Twórcy są zadowoleni z dodatkowego obrotu, ale liczą się z faktem, że bardzo szybko mogą zostać zalani falą zwrotów, gdy klienci zorientują się, że może nie powinni kupować darmowej gry, która nawet nie jest dostępna na Steamie. Póki co gracze wyrażają jednak swój gniew w dość klasyczny sposób, zalewając recenzje produktu negatywnymi ocenami.