Na forum EAB pojawił się wpis BSzilia, w którym odnajdziemy pliki wykonywalne, umożliwiające uruchomienie gry Blood na Amidze.

Wymagania minimalne to Motorola 68060 z FPU na pokładzie, AGA lub karta RTG, 32 MB RAM, Kickstart 3.0 oraz 70 MB miejsca na dane (plus soundtrack). Amigowy Blooda wymaga plików gry z wersji 1.21, edycja shareware nie jest obsługiwana. Pliki wykonywalne znajdziemy w tym miejscu, możemy również pobrać dodatkowe paczki z muzyką (CD-Audio oraz MIDI). W obecnej wersji nie zobaczymy przerywników filmowych oraz wokseli. Do działania amigowy port Blooda wymaga (z oryginalnej wersji gry) plików: BLOOD.INI, BLOOD.RFF, GUI.RFF, SOUNDS.RFF, SURFACE.DAT, TABLES.DAT, a także TILES0xx.ART i opcjonalne dem z rozgrywki: BLOOD000.DEM, BLOOD001.DEM, BLOOD002.DEM oraz BLOOD003.DEM. Port obsługuje również rozszerzenie Cryptic Passage (potrzebne będą pliki CP0x.MAP, CPART07.AR_, CPART15.AR_, CPBB0x.MAP, CPSL.MAP oraz CRYPTIC.INI. Możemy uświadczyć poważnych spowolnień w rozgrywce przy odczycie danych, dlatego zalecane jest dodanie buforów oraz uruchamianie gry z partycji w formatach PFS/SFS, umieszczonych na kartach pamięci. Blood na Amigę obsługuje rozgrywkę w multiplayerze (kooperacja, Bloodbath oraz CTF) do 8 graczy za pośrednictwem dowolnego stosu TCP/IP oraz bsdsocket library.